Aktualności

BSS Tour

17.04.2018

Dyskusja objęła aspekt zarządzania organizacją w najlepszy możliwy sposób z najlepszym i kompletnym zestawem KPIs (Key Performance Indicatiors). Już sam wybór mierników, z racji swej obszerności, jest często trudnym zadaniem. Uzyskanie optymalnej i zrównoważonej listy KPIs do zarządzania organizacją i zespołem w interesie jej właścicieli jest dużym wyzwaniem. Wszyscy zgodziliśmy się, że KPIs powinny być dostosowane do strategicznych celów organizacyjnych, powinny pokazywać rzeczywistą sytuację,  dawać pewność i motywację, a nade wszystko generować wartość. Omówiliśmy rolę lidera w osiąganiu tego celu w stale rosnących organizacjach sektora usług biznesowych. To była wielka przyjemność przywołać realne przykłady przez zaproszonych  panelistów:


Andżelika Zarudzka, SSC ELOPAK
Tomasz Horacek, STATE STREET Bank Polska
Marta Kunikowska, RHENUS Logistics
Krzysztof Pimpicki, 4Results