W czasach rosnącej konkurencji, nie tylko o klientów, ale również o kapitał oraz pracowników, kluczowe staje się przemyślane i długofalowe zarządzanie wartością. Wartością rozumianą nie tylko jako przynoszenie korzyści akcjonariuszom oraz budowanie przewagi konkurencyjnej, ale również jako efektywne zaspokajanie potrzeb innych interesariuszy takich jak pracownicy. Żeby to zrobić organizacje powinny zidentyfikować i zrozumieć nośniki wartości oraz nauczyć się je mierzyć, raportować i wykorzystywać do bieżącego monitorowania wartości oraz opracowywania inicjatyw, które tę wartość mają generować.
Gekko advisoryNOW opracowało kompleksowy zestaw usług, które umożliwiają organizacjom efektywne i skuteczne zarządzanie wartością, obejmujący m.in.:
Świadome zarządzanie wartością może przynieść organizacjom wielowymiarowe korzyści, odczuwalne na wielu płaszczyznach, m.in. poprawę efektywności i rentowności, lepszą alokację zasobów, lepsze zarządzanie kapitałem ludzkim, poprawę relacji z inwestorami, bardziej efektywny proces inwestycyjny i poprawę jakości.